HTML

Me and My Life

Szerintem mindenki maga irányítja sorsát, de azért történnek, meglepő, izgalmas, vidám dolgok........amikor pedig ezekre visszagondolunk, úgy érezzük, hogy rengeteg dolog van, amiért érdemes élni!!!!!! :-)

Friss topikok

  • Lalolib: Üdv a blog világába! Kivánom, hogy írd ki magadból a gondolatokat az örömöket a fájdalmakat. Hidd ... (2007.08.15. 15:34) Ki is vagyok?

Linkblog

Archívum

Ready, steady.......

2007.08.22. 12:43 Suzanne

Szóval most már ügyi leszek!!!!! Tanulok nyelvvizsgára, meg az ismétlő érettségimre.Meg az emelt szintűre is, ha lehet mindkettőt egyszerre. Kell az a fősuli, és a mostani eredményeim nagyon nem elégségesek ahhoz, hogy felvegyenek. De én akarom!!!!
A legutóbbi " Írjuk le családi problémáinkat " bejegyzésem után tök jól vagyok, nincs gáz. Megnyugodtam. A Brno-i Moto GP-ről pedig még be sem számoltam, pedig nagyon jól éreztem magam. Sátoroztunk a pockok földjén.De komolyan!!!A föld tele volt ilyen kis lyukakkal, azokból meg ugye egerek és pockok mászkáltak elő.Este pedig rohangáltak a sátor alatt!!!Nagyon arik voltak!!!!
A versenyek nagyon izgalmasak voltak, viszont vasárnap pont láttuk, amint az egyik motoros kb. 50 métert repül, és az durva volt!!!!Szegény úgy ki volt terülve, mint egy rongybaba!!De szerencsére már itthon megtudtuk, hogy maradandó sérülést nem szenvedett.
Élveztem az egész légkört, ami ott volt!A sok ember, az izgalom, a szurkolás, a napsütés, MINDEN!!!!!Már alig várom, hogy jövőév augusztusa legyen, és újból mehessünk!!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://suzannelife.blog.hu/api/trackback/id/tr2145984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása